Plaatsing zonneluifel

Wat op 123 bestellen zonder zorgen zou moeten zijn begon weer eens uit te lopen en leek op zich een zoveelste nachtmerrie te worden.

Als er nu bij tekenen van contracten een boeteclausule in zou staan mét een euro per dag boete… we zouden rijk worden denk ik soms…

Besteldatum in de winter, hopen dat tegen de zomer alles zou komen. chip-tekort, levering van de stoffen die achterlopen enz enz… puntje komt bij paaltje, het zou augustus worden… en dat bleek ook al niet haalbaar dus was het september en vervolgens zelfs oktober… prachtprestatie voor een 6weken levertermijn, niet?

Maar alles hangt ondertussen, de afstandsbediening werkt naar behoren en het houdt wel degelijk de zon buiten… moest die nog hoog staan :-). In de winter staat die té schuin en is het effect (zie plaatsing stoel met vrouwlief) eerder zeer beperkt. We wachten dus in spanning op de volgende zomer… EN … de windsensor, want ook die is er nog niet bij, horen we niets meer van én zit er nog een deel van het factuur onbetaald.

tip: spreek andere betaalvoorwaarden af, want 90% betaald hebben voor bevestiging van levering is té gek voor woorden en je hebt als klant geen poot meer om op te staan…

Leave a Reply

Your email address will not be published.